به آژانس ها در اندونزی گفته می شود برای 10 مقاصد گردشگری جدید را بسته های توریستی ارائه کنند

دولت اندونزی به آژانس های توریستی و شرکت های هواپیمایی این کشور گفته است که بسته های توریستی به 10 تا مقاصد گردشگری را به عنوان بالی های جدید ارائه کنند. این ده مقاصد گردشگری در حال توسعه دولت می باشد.

آقای هیرامشاه سامبودی مدیر بخش مناطق با اولویت در وزارت گردشگری گفت: به عنوان مثال اگر تا به حال آژانس ها دو بسته گردشگری به بالی و یک بسته به مانادو معرفی می کنند، حالا باید شروع کنند دو بسته برای مانادو و یک بسته برای بالی ارائه کنند.

وی افزود: لذا حمل و نقل هوایی شامل هواپیما ها و فرودگاه ها باید بیشتر توسعه یابد چون اکثر گردشگران با هواپیما سفر می کنند.

10 مقاصد گردشگری جدید عبارت اند از: دریاچه توبا در سوماترای شمالی، تانجونگ کلایانگ در بانکا بلیتونگ، تانجونگ لسونگ در بانتن، هزار جزیره در جاکارتا، بارابودور در جاوی وسطی، کوه براما، تنگر و سمیرو در جاوه شرقی، ماندالیکا در نوساتنگارا غربی، لابوان باجو در نوساتنگارای شرقی، واکاتوبه در سولاوسی شمالی و نوروتای در مالوکو.

منبع: http://www.thejakartapost.com/news/2017/04/03/travel-agents-airlines-told-to-offer-governments-10-tourist-destinations.html