مجموعه اخبار تجاری اندونزی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

انتقال وبلاگ به آدرس جدید

توجه! این وبلاگ به آدرس جدید زیر منتقل شده است:


tejaratindonesia.blogspot.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حبیبی

آمریکا و اندونزی توافق های سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری را امضا کرده اند

نائب رئیس جمهور اندونزی آقای یوسف کالا و همتایش آقای مایک پنس نائب رئیس جمهور آمریکا روز جمعه 21 آپریل 2017 توافق سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد دلاری آمریکا را جشن گرفته و رابطه قوی دوتا کشور را نشان داده اند.

در سخنرانی خود، آقای پنس گفت: امروز از طرف رئیس جمهور آمریکا آقای ترامپ سخن می گویم و من مفتخر هستم که به نائب رئیس جمهور اندونزی آقای یوسف کالا و تجار آمریکای و اندونزیایی پیوستم و آنها این توافق تاریخی سرمایه گذاری را امضا کرده اند. با این توافق مردم دو تا کشور به همدیگر نزدیکتر خواهند شد و از آن نفع خواهند برد.

وی افزود: این توافق ها نشانه جذابیت عظیم اندونزی برای شرکت های آمریکایی که فرصت ها در این کشور را دیده است. این یک روز تاریخی در همکاری تجاری آمریکا و اندونزی می باشد.

به گفته سفارت آمریکا یکی از این توافق ها مربوط به آوردن جدید ترین تکنولوژی آمریکا که بتواند نیاز انرژی اندونزی را تأمین کند و زباله ها را به محصولات ارزشمند تبدیل کند.

شرکت Applied Materials و شرکت برق ملی اندونزی یا PLN در پیشرفت دادن انتقال برق کشور توافقی را امضا کردند. همچنین شرکت ExxonMobil بر فروش 1 میلیون تن گاز مایع به شرکت Pertamina به مدت 20 سال از سال 2025، قرارداد بسته است. همکاری های دفاعی و هواپیمایی از جمله توافق های دیگر آمریکا و اندونزی می باشد.

منبع: http://www.thejakartapost.com/news/2017/04/21/ri-us-sign-trade-investment-agreements-worth-10-billion.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حبیبی

انرژی موضوع همکاری تجاری آمریکا و اندونزی در بازدید نایب رئیس جمهور آمریکا شد

وزیر امور خارجه اندونزی خانم رتنا مارسودی روز پنج شنبه 20 آپریل گفت: تمام موارد همکاری بین اندونزی و نایب رئیس جمهور آمریکا که به توافق رسید مربوط به انرژی می باشد.

وی افزود: ارزش این همکاری های به توافق رسیده به 8 میلیارد دلار رسیده است.

این وزیر امور خارجه اندونزی تأکید کرد: این دفعه همکاری ها منحصرا مربوط به حوزه انرژی می باشد، از تبدیل زباله به انرژی گرفته تا ساخت نیروگاه های زمین گرمایی.

وی در باره اینکه آیا موضوع حساس مربوط به معدن طلا و مس شرکت PT Freeport در گفتگوی رئیس جمهور اندونزی با آقای مایک پنس بحث شده یا نه، توضیحاتی نداد.

ملاقات آقای مایک پنس با آقای جاکاویدادا رئیس جمهور اندونزی در روز پنج شنبه دیروز برگزار شد و طبق برنامه روز جمعه نایب رئیس جمهور آمریکا اندونزی را ترک خواهد کرد.

منبع: http://www.thejakartapost.com/news/2017/04/20/us-indonesian-deals-during-pences-visit-related-to-energy.html

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حبیبی

اتاق بازرگانی اندونزی خواهان افزایش روابط تجاری با آمریکاست

KADIN یا اتاق بازرگانی اندونزی امیدواری خود نسبت به افزایش تجارت دو کشور اندونزی و آمریکا را ابراز کرد و از دولت این کشور خواست بازدید معاون رئیس جمهور آمریکا به اندونزی مایک پنس را غنیمت بشمارد تا به افزایش تجارت دو تا کشور بیانجامد.

رئیس اتاق بازرگانی آقای روسلان روسلانی در لا به لای سمینار انرژی در جاکارتا جنوبی روز پنج شنبه 20 آپریل گفت: احتمالا در بازدید معاون رئیس جمهور به اندونزی، برنامه ها و سیاست های آمریکا و تأیر آن در اندونزی و کشور های آسیا جنوب شرق روشن خواهد شد.

وی افزود: می خواهیم بپرسیم چگونه تجارت اندونزی و آمریکا افزایش یابد. بر اساس گفتگوی ما با سفارت آمریکا، آنها گفتند تجارت را کاهش می دهند و به جای آن به تعادل تجارت می پردازند.

وی نیز گفت: تجارت فقط مربوط به کالا نیست بلکه به خدمات نیز هست. می خواهیم بدانیم چگونه آمریکا بتواند خدمات مورد نیاز ما را ارائه و اندونزی کالاهای مورد نیاز آمریکا را تولید کند.

منبع: http://www.thejakartapost.com/news/2017/04/20/government-advised-to-seriously-talk-about-trade-with-us.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد حبیبی